
Migracja do Cloud Linux
Bezpieczeństwo i stabilność na wyższym poziomie
Zmiana dystrybucji serwera na Cloud Linux pozwala nam na lepsze zarządzanie zasobami oraz zapewnienie bezpieczeństwa i stabilności dla naszych klientów.
Uprość komunikację z klientami dzięki intuicyjnemu systemowi zgłoszeń, który usprawnia procesy obsługi i reagowania.
Mając na celu stałe podnoszenie jakości naszych usług, z dniem 1 marca 2020 uruchamiamy nowy system obsługi klienta nazwany przez nas Centrum Pomocy. Od tego dnia, wszelkie problemy techniczne czy też prośby mogą Państwo zgłaszać za pomocą formularza znajdującego się pod adresem www.alpanet.pl/centrum-pomocy.
Każdemu przesłanemu zgłoszeniu, zostanie przydzielony unikalny identyfikator, o czym zostaną Państwo poinformowani mailowo. Dzięki nadanemu identyfikatorowi szybciej odnajdziemy i obsłużymy Państwa zgłoszenie. Warto zaznaczyć, że formularz umożliwia dołączenie plików np. ze zrzutami ekranu.
Nowy system obsługi klienta to także wielkie usprawnienie dla pracowników naszej firmy. Każde ze zgłoszeń może zostać przydzielone do danego pracownika, można mu nadać priorytet, określić status (np. "do zrobienia", "w trakcie", "zakończony" itd.), planowany i realny czas pracy nad nim. Wszystko to, oprócz lepszego zarządzania Państwa zgłoszeniami, zaowocuje również w przyszłości bogatymi statystykami, dzięki czemu będziemy mogli się dowiedzieć np. jakie typy zadań pochłaniają najwięcej czasu, aby móc je w przyszłości lepiej wyceniać.
Zachęcamy wszystkich do korzystania z formularza www.alpanet.pl/centrum-pomocy.
Tworzymy nie tylko usługi, ale również relacje. Jesteśmy tutaj dla Ciebie!
Strona wykorzystuje pliki cookies.
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies do personalizacji treści i analizy ruchu. Przeglądając ją, wyrażasz zgodę na ich stosowanie zgodnie z naszą polityką prywatności.