
mar
2020


ALP VISUAL SYSTEM
AUTORSKIE SYSTEMY KLASY CMS

Deklaracja
dostępności na stronach
Opracowanie Deklaracji Dostępności obejmuje:
1. Przygotowanie dokumentu HTML o odpowiedniej strukturze i zgodnie z wymaganiami technicznymi, który będzie dostępny na stronie WWW.
2. Wdrożenie odpowiedniego modułu do panelu administratora, tak aby w/w dokument można było samodzielnie aktualizować w przyszłości.
3. Analizę strony WWW pod kątem dostępności za pomocą narzędzi: The Tingtun Checker (http://checkers.eiii.eu/en/pagecheck/), WAVE web accessibility evaluation tool (https://wave.webaim.org/), a także analizę ręczną według listy kontrolnej dostępnej na stronie https://www.gov.pl/web/baza-wiedzy/jak-zbadac-czy-strona-www-jest-dostepna-cyfrowo---lista-kontrolna. Wynik analiz będzie stanowił integralną część Deklaracji Dostępności.
Opracowanie Deklaracji Dostępności NIE obejmuje:
1. Opracowania tekstu "Dostępność architektoniczna", który jest jednym z elementów Deklaracji Dostępności i dotyczy on dostępności architektonicznej siedziby urzędu/jednostki (np. dostępności wejść, korytarzu, schodów itd.). Dostarczamy jedynie ogólne wytyczne, według których można przygotować ten tekst. Wytyczne te dostępne są również na stronach rządowych.
Powyższa Ustawa wymaga dostosowania strony WWW podmiotu publicznego do wymagań standardu WCAG 2.1 do dnia 23 września 2020 r.
Na życzenie klienta, nasza firma w późniejszym terminie będzie odpłatnie wykonywać odpowiednią aktualizację Państwa strony WWW.
W sprawie opracowania deklaracji dostępności dla Państwa jednostki lub dostosowania strony do standardów WCAG 2.1 prosimy o kontakt - 326700097 wew. 15