Migracja do Cloud Linux
Bezpieczeństwo i stabilność na wyższym poziomie
Zmiana dystrybucji serwera na Cloud Linux pozwala nam na lepsze zarządzanie zasobami oraz zapewnienie bezpieczeństwa i stabilności dla naszych klientów.
Efektywne i intuicyjne narzędzie do organizacji, edycji oraz publikacji materiałów cyfrowych.
System zarządzania treścią (ang. Content Management System, CMS) to aplikacja internetowa, dzięki której mogą Państwo w prosty sposób rozwijać własny serwis WWW, uaktualniając go o nowe teksty, zdjęcia, dokumenty itd. bez konieczności zgłębiania tajników z zakresu programowania, baz danych bądź też zlecania prac osobom posiadającym taką wiedzę. Jak to jest możliwe? System, który przygotowujemy dla Państwa składa się z dwóch części: serwisu WWW, który odwiedzają Internauci oraz panelu administratora, który jest dostępny tylko dla upoważnionych osób i stanowi swego rodzaju zaplecze umożliwiające dokonanie różnorodnych modyfikacji w serwisie, a wszystko to za pomocą prostych formularzy oraz edytora WYSIWYG. Warto wspomnieć również o tym, że nasz system posiada budowę modułową, a więc w dość prosty sposób, może zostać dopasowany do Państwa indywidualnych potrzeb.
Podstawowymi modułami, w które zaopatrzonych jest większość naszych systemów to moduły aktualności oraz kategorii. To właśnie nad tymi modułami spędzą Państwo prawdopodobnie najwięcej czasu, tworząc nowe aktualności, kategorie, edytując treść już istniejących, a także dodając do nich różnego rodzaju załączniki. Aktualności wyświetlane na stronie głównej, w widocznym miejscu, mają na celu przykuć uwagę Internautów i zazwyczaj zawierają treści o ważnych wydarzeniach w Państwa firmie lub nowościach w serwisie WWW. Do każdej aktualności można dodać zdjęcia oraz dokumenty do pobrania. Aktualność można także wyróżnić statusem NOWA, dołączając do niej film, plik audio czy baner reklamowy. Jeżeli chcą Państwo wyświetlić tekst w określonych ramach czasowych, również nic nie stoi na przeszkodzie. Kategorie zaś stanowią właściwą część serwisu dzieląc go na określone przez Państwa działy/podstrony np. "O firmie", "Oferta", "Galeria", "Kontakt". Podobnie jak ma to miejsce w aktualnościach, także i tutaj mogą Państwo dołączać zdjęcia, dokumenty, filmy, pliki audio oraz banery reklamowe. Kategorie można w prosty sposób zagnieżdżać tworząc w ten sposób hierarchiczną strukturę serwisu. Warto wspomnieć, także o systemie powiązań, w które zaopatrzone są obydwa moduły. Jak sama nazwa wskazuje opcja ta umożliwia powiązanie dwóch niezależnych od siebie artykułów, w taki sposób że zwiastun jednego z nich, wraz z kilkoma zdjęciami i linkiem do niego prowadzącym, będzie wstawiony w tekst drugiego artykułu. Dostępne są różne formy prezentacji treści kategorii - w zależności od potrzeby daną kategorię można zdefiniować jako kategorię tekstową (nacisk położony na prezentację i wyróżnienie tekstu, zdjęcia mają drugorzędne znaczenie), galerię (nacisk położony na prezentację zdjęć, tekst ma drugorzędne znaczenie), artykuły (nacisk położony na prezentację i wyróżnienie tekstu, ale w taki sposób, aby możliwe było tematyczne pogrupowanie artykułów). Każdej aktualności i kategorii, można przyporządkować zdefiniowane wcześniej tagi i w ten sposób umożliwić Internautom łatwe wyświetlenie wszystkich tekstów związanych z danym tagiem, bez względu na to, w której części serwisu WWW się one znajdują i jaką mają postać. Jako że aktualności są najczęściej modyfikowanymi częściami serwisów, do panelu administratora dodaliśmy kilka opcji ułatwiających pracę z aktualnościami. Są nimi: archiwum, do którego przenoszone są automatycznie aktualności, których termin wyświetlania wygasł, zbiór nieaktywnych aktualności, których użytkownik nie chce usuwać z sytemu, ale także nie chce ich wyświetlać w danej chwili oraz kosz, do którego przenoszone są usunięte artykuły, dzięki czemu żaden z nich nie zostanie usunięty przez pomyłkę. Mówiąc o treści witryn nie sposób nie wspomnieć o tym, że Państwa serwis może być wyświetlany w kilku wersjach językowych, a każda z nich może posiadać całkowicie odmienną i niezależną strukturę.
Jak wiadomo strona główna serwisu WWW jest jego swoistą wizytówką, to właśnie ją zazwyczaj oglądają Internauci jako pierwszą przez co często ma wpływ na to czy Internauta pozostanie na dłużej w serwisie, czy też kliknie przycisk "Wstecz" w swojej przeglądarce i powróci do dalszego wyszukiwania witryny, która w jego mniemaniu będzie tą właściwą. Warto więc zadbać, o to aby od samego początku, już pierwszych sekundach odwiedzin nasz serwis sprawił wrażenie solidnego i ciekawego. W tym celu oddajemy do Państwa dyspozycji kilka narzędzi pozwalających zadbać o stronę główną, zarówno pod kątem merytorycznym jak i pod kątem wyglądu. Moduł ciekawostek pozwala na umieszczenie na stronie głównej kilku krótkich informacji, spośród których losowana i wyświetlana jest jedna przy każdej odsłonie serwisu. Dzięki temu najważniejsze informacje na temat Państwa firmy od samego początku mogą być w zasięgu wzroku Internautów. Strona główna może zostać również uatrakcyjniona o ankiety, które sami mogą Państwo ułożyć i dodać do systemu, zbiór ciekawych linków, które warto polecić Internautom czy kalendarz, w którym mogą Państwo zaznaczyć ważne wydarzenia. Atrakcyjne dla użytkowników informacje, to nie tylko "suchy" tekst, warto więc również wzbogacić stronę główną o ciekawe grafiki bądź animacje. W tym celu przygotowaliśmy do Państwa moduły umożliwiające dodanie do systemu kilku ciekawych zdjęć, które następnie zostaną wykorzystane do utworzenia efektownego pokazu slajdów na stronie głównej, bądź też będą losowo prezentowane Internautom. Ponadto udostępniamy Państwu zaawansowany system banerowy, dzięki któremu strona główna może zostać Jak wiadomo strona główna serwisu WWW jest jego swoistą wizytówką, to właśnie ją zazwyczaj oglądają Internauci jako pierwszą przez co często ma wpływ na to czy Internauta pozostanie na dłużej w serwisie, czy też kliknie przycisk "Wstecz" w swojej przeglądarce i powróci do dalszego wyszukiwania witryny, która w jego mniemaniu będzie tą właściwą. Warto więc zadbać, o to aby od samego początku, już pierwszych sekundach odwiedzin nasz serwis sprawił wrażenie solidnego i ciekawego. W tym celu oddajemy do Państwa dyspozycji kilka narzędzi pozwalających zadbać o stronę główną, zarówno pod kątem merytorycznym jak i pod kątem wyglądu. Moduł ciekawostek pozwala na umieszczenie na stronie głównej kilku krótkich informacji, spośród których losowana i wyświetlana jest jedna przy każdej odsłonie serwisu. Dzięki temu najważniejsze informacje na temat Państwa firmy od samego początku mogą być w zasięgu wzroku Internautów. Strona główna może zostać również uatrakcyjniona o ankiety, które sami mogą Państwo ułożyć i dodać do systemu, zbiór ciekawych linków, które warto polecić Internautom czy kalendarz, w którym mogą Państwo zaznaczyć ważne wydarzenia. Atrakcyjne dla użytkowników informacje, to nie tylko "suchy" tekst, warto więc również wzbogacić stronę główną o ciekawe grafiki bądź animacje. W tym celu przygotowaliśmy do Państwa moduły umożliwiające dodanie do systemu kilku ciekawych zdjęć, które następnie zostaną wykorzystane do utworzenia efektownego pokazu slajdów na stronie głównej, bądź też będą losowo prezentowane Internautom. Ponadto udostępniamy Państwu zaawansowany system banerowy, dzięki któremu strona główna może zostać
Dla firm, którzy chcą pozostać w stałym kontakcie ze swoimi klientami, proponujemy moduł newslettera. Umożliwia on zarządzaniem zgromadzonymi adresami e-mail, grupowanie ich, przygotowywanie wiadomości w formacie HTML za pomocą edytora WYSIWYG oraz wysyłanie ich do wielu kontaktów jednocześnie. Nasz system udostępnia również moduły księgi gości oraz zamieszczania przez Internautów ogłoszeń w Państwa serwisie. Warto zaznaczyć, że obydwa moduły chronione są mechanizmem CAPTCHA zapobiegającym dodawaniu treści o charakterze spamu poprzez przeznaczone do tego celu automaty. Ponadto każdy wpis, wyświetlany jest na stronie WWW, dopiero po akceptacji przez administratora serwisu. Podobnymi mechanizmami zabezpieczony jest moduł zapytania, umożliwiający szybkie wysłanie wiadomości do administratora z poziomu serwisu WWW (wiadomości wysyłane są na zdefiniowaną w panelu administratora skrzynkę e-mail oraz prezentowane są również w panelu administratora).
Panel administracyjny umożliwia także odpowiednie skonfigurowanie parametrów mających wpływ na pozycjonowanie (np. słowa kluczowe, opis strony) bądź też właściwości serwisu (np. ja jaki adres będzie wysyłane zapytanie). Ponadto dostarcza użytkownikowi pełny rejestr zmian o wszystkich wykonywanych operacjach i logowaniach.
Wymienione wyżej przykłady stanowią jedynie wycinek możliwości naszych systemów CMS, tak aby zarysować w Państwa wyobraźni zasady funkcjonowania systemu i wyjaśnienia co Państwo zyskujecie decydując się na nasze rozwiązania. Zapraszamy również do działu OFERTA, w którym każdy z naszych modułów został osobno opisany. Jeżeli zaś żaden z gotowych modułów Państwu nie odpowiada, chętnie rozwiniemy naszego CMSa o nową funkcjonalność.
Tworzymy nie tylko usługi, ale również relacje. Jesteśmy tutaj dla Ciebie!
Strona wykorzystuje pliki cookies.
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies do personalizacji treści i analizy ruchu. Przeglądając ją, wyrażasz zgodę na ich stosowanie zgodnie z naszą polityką prywatności.