Pomagamy w pracach biurowych

Ostatnimi czasy postanowiliśmy zrobić coś w kierunku usprawnienia codziennych, prostych i zarazem żmudnych prac biurowych, które wykonuje każdy z nas w swoich biurach. Mimo ogromnej popularności, jaką zdobyła poczta elektroniczna, ciągle spory procent korespondencji wysyłamy w tradycyjny sposób. Jeżeli wysyłamy listy do sporej grupy odbiorców, a w dodatku robimy to cyklicznie mamy do wykonania sporych rozmiarów zadanie, które z pewnością zajmie kilka godzin.

Samo adresowanie kilkudziesięciu kopert to już nielada wyzwanie, a w dodatku te małe karteczki, na których czasem zapisane są ważne adresy lubią się zapodziać gdy są najbardziej potrzebne ;-).

Aby ułatwić zadanie wszystkim naszym klientom przygotowaliśmy moduł "Adresy", który może być samodzielną aplikacją bądź też stanowić część udostępnianego naszym klientom panelu administratora.

Dzięki niemu można przygotować rozbudowaną bazę adresową swoich klientów, szybko wyszukiwać potrzebne dane teleadresowe oraz błyskawicznie tworzyć nadruki z adresami na koperty. Istotą modułu jest pełna automatyzacja procesu przygotowywania nadruków z adresami. Każdy z nich może być drukowany za pomocą jednego kliknięcia myszą w zdefiniowanych wcześniej okresach (np. dla faktur wysyłanych tylko w konkretnych miesiącach), cyklicznie (np. dla faktur wysyłanych regularnie co miesiąc), a także z pominięciem wszelakich reguł, w zależności od tego jakich adresów użytkownik potrzebuje w danej chwili.

Zachęcamy już teraz do zakupu modułu adresowego, który pozwoli zapomnieć o ręcznym przygotowywaniu korespondencji, adresowania kopert, szukania zgromadzonych adresów po dawno nieodwiedzanych stronach notesów.