CRM

W ramach niekończącego się procesu podnoszenia jakości naszych usług, postanowiliśmy zaprojektować oraz wdrożyć własny system CRM. Dlaczego własny skoro można znaleźć wiele świetnych i sprawdzonych gotowych CRMów? Po pierwsze lubimy coś w 100% dopasowanego do naszych potrzeb, a po drugie z racji tego czym się zajmujemy lubimy sobie pogrzebać w kodzie ;-). Chcemy również, aby wszystkie możliwe informacje o naszych klientach były dostępne w jednym miejscu oraz żeby łatwo i szybko można było je odnaleźć. Standardowym elementem CRMu jest oczywiście rozbudowana baza klientów, która w naszym przypadku jest wzbogacona o moduły: zarządzania projektami klienta, raportowania i śledzenia błędów, szeroko rozumiane raportowanie. Ciekawą opcją są także generatory:


  • - kosztorysów, pozwalające w przystępnej i eleganckiej formie zaprezentować klientowi finansowe aspekty jego zamówienia,
  • - loginów i haseł, pozwalające utworzyć, a następnie wydrukować dane dostępowe do wszystkich usług, jakie klient otrzymuje w ramach współpracy z nami

Choć niektóre z elementów naszego CRMa są już gotowe i świetnie funkcjonują, to jednak czeka nas jeszcze trochę pracy, ale że lubimy projektować i kodować powstaje pytanie ... czy to na pewno będzie dla nas praca?